Szalma Botond: A hajózás lehetséges szerepe a magyar áruforgalomban

One thought on “Szalma Botond: A hajózás lehetséges szerepe a magyar áruforgalomban

  1. Egy Tatabányán rendezett közlekedési (Duna stratégia) rendezvényen mindketten előadást tartottunk. Én a Magyar Mérnöki Kamara ügyvezető elnökeként, vízépítő mérnökként tartottam előadást. Ezt követően személyesen beszélgettünk. Csak egy kérdésben volt nézetkülönbség közöttünk. Azt mondtad, hogy a hajózás mintegy 3 – 5 %-ban érdekelt a a Duna fejlesztésében., ezért nem neki kellene finanszírozni a fejlesztést. Én meg a magyar viszonyokat, a költségvetés működését ismerve úgy gondoltam (és ez ma sincs másként ), hogy ez csak úgy működik, ha egy erre alakított fejlesztési társaság működteti. Az érintett minisztériumok (tudok rá példákat) sorra hátrálnának ki a projektből.
    Élvezettel néztem ismételten végig az előadást. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe, aki a Dunáért aggódik.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..